diumenge, 8 de desembre del 2013

I Vèrtic Night Salou 30/11/2013

 
Vuit mesos després de la mitja de Cambrils, em tornava a posar un dorsal per a fer una cursa de
running. Ho feia en aquesta cursa nova, una cursa original i diferent, pel camí de ronda de Salou, i nocturna, amb l'obligatorietat de portar llum frontal.

 
Després de la mitja de Cambrils vaig decidir parar del tot i ressetejar el cos, però potser em vaig passar... pel que una vegada desaparegudes totes les molèsties em fixo l'objectiu de la mitja de Salou al 15/12. Entrenaments suaus i progressius.. i a meitat apareix aquesta cursa que em proposa el Josep , prevista pel cap de setmana del 15/11, i ens apuntem a veure que tal.

El dia previst s'anul·la per uns forts aiguats.. finalment la posposen pel 30.11 i allí estem amb el Josep i amb molta gent coneguda.

L'ambient era gèlid, propi de l'epoca, i van donar el tret de sortida amb uns 150 atletes.



La tàctica era clara, amb el Josep anar junts i no pendre mal, a ritme alegre però sense passarse.

Una primera passada pel passeig Jaume I va propiciar que el grup s'estirés i no es formessin massa cues a les escales i passarel·les del camí de ronda, cues que si vam trobar a la part mes fosca del circuit, a la zona estival de Salou, a uns terrenys rurals normalment vallats, a on s'havia d'anar a filera d'un.

Tampoc va suposar un problema, ja anàvem bé després de la pujada, i s'agafava una mica d'aire per la pujada de la zona platja llarga - restaurant Lumine..

Vam anar fixant-nos objectius fins l'arribada, que va marcar un temps de 46'26", en un circuit d'uns 9.200 m posicions 53 i 54 de 145 , per tant prou contents.

L'organització prou bé, un parell de detalls, a la classificació consta 10.000 m, quan no és així, i hi surt un ritme que no es real ni de bon tros, i la samarreta d'obsequi, de cotó!! arggg un altre pijamaaaa

L'avituallament, pel que va ser la cursa, el vaig trobar justet però suficient.

Agrair al Josep la seva presència tot i estar fastiguejat per la panxa, per no deixar sol al seu company!

Próxima parada: Mitja Marató de Salou el 15/12

classificacions

dades garmin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada