dijous, 24 de gener del 2013

20/01/2013 LA PICA Pedalada hivernal

Tercer any consecutiu de participació a la prova més multitudinaria de btt de la província. Quedavem el Paco, el Clari, el Mañas i jo ben d'hora per aparcar i recollir dorsals. El dia es presentava malament, una ventada de por i amenaçava pluja. A més, tots arribavem amb poc rodatge, així que, tot i que tots quatre feiem el circuit curt, de 34 km i 750 D+, estavem una mica a l'expectativa de la climatologia.
Entre unes coses i altres, vam fer molt just a la sortida, per tant vam sortir practicament ultims.









Cadascú havia de buscar el seu ritme, amb el Paco vam parlar de començar junts, intentar avançar al principi per carretera al gruix del pelotón, per arribar als camins i no penalitzar anar massa enrera, així ho vam fer i va anar prou bé, a la pujada ja cadascú buscaria el seu ritme.



Al començament a la plana, el vent va fer molt dura l'aproximació a la muntanya, en alguna ocasió fins i tot ens va treure de la pista d'un cop de vent, a l'arribar a la muntanya, el vent va desapareixer, i pit i amunt, la pujada a la serra de Miramar, vaig avançar alguns ciclistes però no tants com en altres edicions, la baixada, bastant malament com sempre, però em vaig defensar bé, la segona pujada se'm va fer molt dura, em trobava molt cansat, i les esses de baixada un pel perilloses per la pluja del dia abans.


La veritat es que esperava trobarme pitjor i em va sortir una bona cursa pel poc entrenament que portava.



Aquest es el temps dels quatre i posició, de 450 inscrits al circuit blau:

61 - Oriol Bru 2h 08 m
123 -  Francesc Altadill 2h 21 m
144 - Juan Antonio Mañas 2h 24 m
205 Josep M Clari 2h 34 m


Com sempre, l'organització de 11 sobre 10, els camins molt bé, molt bon ambient, gent coneguda, no es pot demanar més per un matí d'un diumenge de Gener.

classificació

dades garmin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada