dimarts, 30 d’octubre del 2012

28/10/2012 10k Tarragona 2017

Ens apuntavem el Josep i jo al limit de les inscripcions per fer aquesta nova cursa, sense més intenció que participar i fer el millor paper possible, la meva intenció era baixar de 49 minuts i millorar marca, cosa que no veia molt difícil, ja que les curses anteriors de 10k no m'havien anat gaire bé.



Les sensacions durant la setmana dolentes, i el mateix dia, també, a l'iniciar l'escalfament les cames em pesaven molt, a més a més feia vent i molt fred,  m'havia marcat començar a 4.40, i decideixo variar el ritme a 4, 50,  deixant per la segona meitat de la cursa apretar o no depenent de les sensacions. Hi havia estat pensant i ho tenia decidit. A 4'50".

El Josep em diu que farà la cursa amb mi, tot i que es més ràpid, ja li va bé.

A la línia de sortida gent coneguda, Daniel Or alias "me gusta", el Guti, el Sergi Hidalgo..



S'inicia la cursa i tant clar que ho tenia, fem el primer km a 4'30... però no em noto malament del tot, baixem una mica el ritme, a més comença el tram amb pujada, i bé, més o menys un ritme constant de 4'40" amb un fort vent a la part dels tinglados del port i a la zona de l'espigó que segur ens van penalitzar, per arribar amb un temps final de 47'20" !!! posicions 284 i 285 de 627 participants, per tant objectiu aconseguit i de bon tros! 

La cursa va estar força bé, un circuit ràpid, samarreta tècnica, bossa del corredor...

Agrair al Josep que fes la cursa amb mí, la marca també li dec a ell, sinó en algun moment m'hagues desinflat, segur, i a l'Elena i a la Cristina, un altra vegada a matinar per veure al papa, gràcies!!

Dades Garmin

classificacions

1 comentari: